19 Mayıs 2010 Çarşamba

Aşkı Beklerken

Yalnızlığın aydınlık yüzüne bakıyorum, bir güneş yükseliyor midemden göğsüme ve ben adını özgürlük koyuyorum. Kulaklarımda Steve Miller Band, ayaklarımda rugan papuçlarım, yağmurun altında, insanların arasında kocaman kaldırımı dimdik adımlarken, şehir sanki bana ait, sadece bana. Sevişebilirim, dövüşebilirim, kahkahalarla gülebilirim, canım çıkana dek ağlayabilirim; yabancı değilim kendimle ilgili hiçbir şeye. Gücümü seviyorum, güçsüzlüğümü bağışlıyorum. Kendi yakasına yapışarak yaşayan insanlardan değilim, kendimi rahat bıraktım uzun zaman önce. Bu yüzden bu kadar çıplak sözcüklerim. Bana benden başka kimse zarar veremez ve hiçbirinize bunu yapabilecek gücü bağışlamıyorum.

Beni aramayın. Sevgi sözcükleriniz de şefkat vaadleriniz de umrumda değil. Yalnızlığım takas edilesi değildir sıska aşklarla; aşk bir kaçışsa kendinden benim büyük bir kaçışa ihtiyacım var. Çokum ben, sizinle azalamam.

Canım, ben seni bekleyeceğim. Elimin altında numaran ama aramayacağım, biliyorsun. Sevdiğim hiçbir adamı arayamadım ben. Sevdiğim hiçbir adamı ikna etmedim sevmeye. Büyük olsun istedim gelişiniz. Geldiğinize değsin istedim.

Seni beklerken gülümsüyorum şimdi. Kaldırımlar uzuyor, adımlarım neşeli bir ritim tutturuyor, dudaklarımda "Come up and see me, make me smile/ Or do what you want, run on wild", gözlerimde kocaman bir parlama ile seni bekliyorum.

1 yorum: